George Şerban

Pentru un Parlament puternic şi respectat! Pentru o Românie democrată şi demnă!

Cine ar fi crezut ca Boc poate avea umor?!

Posted by George Serban pe 13/05/2009


Eu nu mai pot privi clipul cu Boc cazand la emisiunea lui Andrei Gheorghe. Pur si simplu, am senzatia pe care ti-o da un film de groaza. Si nu-mi place! Vazandu-i comportamentul, manifestarile paranoice, mitomania vizibil patologica, ma intreb daca, totusi, dupa cazatura, i s-a facut un control neuropsihiatric profesional?!

19 răspunsuri to “Cine ar fi crezut ca Boc poate avea umor?!”

  1. [D][S][N] said

    Balada lui Boc !
    Mereu en vogue !
    http://dragossorinnicula.wordpress.com/2009/03/26/xxx-video/

  2. Pot să vă răspund cu toată obiectivitatea, dar nu mi-e clar subiectul propoziţiei: cine e Boc? Vă rog să precizaţi.

  3. codeus said

    George nu ştiam tata că eşti acasă că te chemam. referitor la cele de mai sus boc ca boc da cred că săracu Andrei o băgase pe mânecă. Chiar de Andrei ce mai ştiţi ca eu nu l-am mai vazut pe la televizor

  4. @Lucia Verona
    Intr-adevar, am omis sa scriu! Nu stiu cum mi-a scapt dupa cinci luni de experienta. Cine e Boc? Corect! Boc e un Nimeni, Caraghios si Penibil!

  5. @codeus
    pai, te rog sa anunti programul, sa fi transparent! Andrei Gheorghe cred ca e la un post de radio dar nu-mi amintesc care anume. Sincer, nu m-a interesat!

  6. mihai 4 said

    George vad ca ma plagiezi la greu.Nici tu nu mai postezi la Roxi, dar de vazut te bucura s-o faci.

  7. Aha. Păi aţi şi răspuns. Dacă e un nimeni, nu poate avea umor. Dar poate fi, fără probleme, caraghios şi penibil.

    P.S. Vreau să vă mulţumesc că aţi dat explicaţii despre dive în absenţa mea – se vede că aveţi expertiză în domeniu 🙂

  8. [D][S][N] said

    @ Lucia Verona
    Boc este un ministru in cabinetul Elena Udrea, inca mai avem dubii ? 🙂

  9. @Mihai
    Nu inteleg, eu nu plagiez pe nimeni! Daca preiau ceva, cer permisiunea sau precizez de und am preluat un material. La ce te referi? In ceea ce o priveste pe Roxana, intru des pe blogul ei. Sunt la curent cu ceea ce scrie sau comenteaza. Avem opinii diferite. Imi permit sa cred ca Roxana este unul dintre prietenii mei si ii respect opiniile. Prefer sa postez p blogul ei atunci cand o pot sustine ca un semn de prietenie 🙂

  10. Cateodata un Nimeni poate avea un umor involuntar spontan neintalnit la profesionisti ai umorului!

  11. Umor involuntar spontan? Bine, m-aţi convins. Aţi văzut poza de pe blogul lui Constantin Gheorghe? La postarea Flori pentru învingători. Tot acolo vedeţi de ce era în stare bocul în tinereţe 🙂

  12. Nu-l gasesc

  13. Scuze, titlul postării este Aşa s-a călit bocul. E a doua postare, prima e cu oraşul acela din Croaţia non-stop cu subtitrare în română 🙂
    Flori pentru învingători este titlul pozei.
    http://constantingheorghe.blogspot.com/

  14. codeus said

    George hai că te anunţ la mine se cam infiripă o blogopoveste aşa că eşti invitat.dacă mai eşti si nu te-ai culcat

  15. codeus said

    Bună dimineaţa George

  16. @Codeus
    Ma bucur sa te revad prietene! ‘Neata 🙂

  17. Bună dimineaţa! 🙂

  18. @Lucia Verona
    🙂 ´Neata! Nu l-am obtinut. Nici nu vreau sa ajunga la mine. Vreau sa ajunga acolo unde ar trebui. In Parlament, in mass-media si, in general, in mainile unor oameni asupra carora nu planeaza suspiciuni politice, morale sau chiar infractionale. Ceea ce am publicat este o prezentare foarte ampla. Parlamentul Romaniei trebuie sa dezbata textul acordului nu comunicate de presa. Vom vedea care este opinia directorului general al FMI! Vad ca reprezentanta din Bucuresti mi-a vizitat deja blogul!

  19. Chiar şi aşa, am găsit în prezentare o sumedenie de informaţii care nu ajung la marele public.

Sorry, the comment form is closed at this time.