George Şerban

Pentru un Parlament puternic şi respectat! Pentru o Românie democrată şi demnă!

Archive for 3 mai 2009

Intr-adevar, a reaparut Radu Sarbu!

Posted by George Serban pe 03/05/2009

radu-sarbu-1Intr-adevar, a reaparut Radu Sarbu! Nu a mai scris, in ultima vreme, pe blogul sau. Un mesaj, usor persiflant, gasit pe blogul meu mi-a atras atentia. Mi-a placut intotdeuna Radu Sarbu! Mi-a placut consecventa, mi-a placut verticalitatea si loialitatea lui. Dincolo de credinta lui politica, de statornicia care-i confera onorabilitate, intr-o lume cu principii si idealuri tot mai volatile, imi place inteligenta, imi place profunzimea modului in care gandeste si isi exprima gandurile. Nu-i impartasesc ideile dar il citesc. A citi ceea ce scrie un om ca Radu Sarbu, inseamna respect. Il citesc pentru ca opiniile lui ma determina sa fiu mai atent cu propriile mele opinii. Am descoperit, asadar, ca Radu Sarbu, dupa o pauza lunga, a scris din nou.
Cum spuneam, nu-i impartasesc in totalitate ideile. Va sfatuiesc sa cititi http://radusarbu.blogspot.com/2009/05/vajaind-ca-vijelia.html
In ceea ce ma priveste, voi publica pe blogul meu o parte a concluziilor sale pe care le impartasesc in totalitate!
Citește restul acestei intrări »

Posted in * General | 12 Comments »