George Şerban

Pentru un Parlament puternic şi respectat! Pentru o Românie democrată şi demnă!

Dupa 20 de ani – Partea III-a – De la Perestroika, la Democratie si indarat

Posted by George Serban pe 21/12/2009


In 21 decembrie 1989, la Bucuresti s-a murit ca la Timisoara!

In 21 decembrie 2004, s-a murit … de rusine! Unii considerau, atunci, ca au invins. Pe cine? …
Cine nu stia ca asista la un sperjur? Eu stam!

Si Dumnezeu l-a ajutat! As putea sa intreb … de ce, Doamne?! Dar cum sa intreb, cand rugaciunile noatre se incheie spunand … faca-se, Doamne voia Ta!

Vocatia social-democrata

Juramantul pe Biblie …

21 decembrie 2009 – Un nou sperjur in ziua Revolutiei romane

 Printr-un discurs plin de ipocrizie, demagogie de mistificare a realitatii, cum nu am mai auzit de la Nicolae Ceausescu, pana in prezent, voi, dragi romani, votantii lui sau resemnatii prezentei lui, la conducerea tarii, sunteti invitati la reconciliere, prin imbecilizare! Reconciliere cu el, cel mai inalt Impostor al Romaniei.
Eu, nu voi fi in tabara voastra!

19 răspunsuri to “Dupa 20 de ani – Partea III-a – De la Perestroika, la Democratie si indarat”

  1. Un titlu excelent pentru o realitate oribilă – de la perestroika la democraţie şi îndărăt.

  2. Vania said

    Reconcilieze-se cine-o dori…

  3. theodora0303 said

    Domnule Serban,
    Reconilierea presupune existenta unei intelegeri (concilieri) initiale urmata de o cearta.Mai precis ni se cere sa ne lasam pacaliti si a doua oara.Nu pot sa ma reconciliez cu cineva care ma minte si ma fura pe fata.
    Cum sa ma reconciliez cu cineva care, dupa ce ocupa cu forta o camera din apartamentul meu, vrea liniste si intelegere.
    Daca sunt persoane care pot sa se reconcilia cu cineva care le fura casa, masina, banii din buzunar, sotul sau sotia dupa caz sau copiii asta in timp ce ii priveste in ochi, atunci nu au de cat, le urez „succesuri” in viata.
    http://theodora0303.wordpress.com/2009/12/10/reconciliere/
    Cu deosebit respect

  4. Toni said

    Tare mi-e că, după câteva… să zic luni… să zic săptămâni… în fine, după un scurt intermezzo, perestroika va regresa, la rândul ei, în diktatură (vezi conceptul oranj despre Republică postat de SRS azi) şi atunci, ce să vezi: jumătatea portocalie se va reconcilia cu cealaltă jumătate, aia multicoloră, se va reface ROGVAIV-ul şi reconciliatorul şef nu prea mai avea pe cine cu cine să reconcilieze. Nu prea mai va avea el nici pe unde să se reconcilieze, dar asta e un aspect care se va rezolva la timpul potrivit.
    Că de reconciliat nu scapă el, jur!

  5. @Toni, eu sper sa scapam de el intr-un an

  6. Toni said

    Să fie!

  7. Chat Noir said

    Îmi place cum ai tratat problema cu UDMR-ul. Le mai dăm o șansă 🙂

  8. @Chat Noir Comandante, e nashpa! Ne trebuie un plan!

  9. codeus41 said

    buna dimineata George

  10. @Cody, buna, prietene!

  11. theodora0303 said

    Buna ziua domnule Serban!
    Buna ziua tuturor!
    De curiozitate putem afla cine sunt parlamentarii „independentii” si de din ce partide provin ei?
    Cu respect

  12. […] Am primit o leapsa de la Chat Noir, asa ca imi fac datoria si o transmit mai departe la: Flavius Obeada, George Serban, Gabriela Savitscky, Theodora. Varianta mea e data […]

  13. @theodora, buna ziua! Nu-i stiu exact pe „independenti”. Dar exista un principiu „sfant” al parlamentarismului din Romania. Cam 1-2% din parlament reprezinta partea … volatila, Ei nu au principii, au doar senzori care ii orienteaza spre putere, spre „interesul national”. Ungurii nu-si abandoneaza etnia sau partidul. Parlamentar roman care sa plece de la Putere spre Opozitie … rarisim. Prin urmare nu pot fi decat de la PNL sau PSD.

  14. […] că premiez și eu pe Ada Rus, Cody, Cristian, Dan Brad, Dan Chichernea, Daurel, Flavius Obeadă, George Șerban, Ionuț Iancu, Jenikă, Lilick, Lucia Verona, Marius Mina, Matilda, Mirko, Oana Portase, […]

  15. @Chat Noir, multumesc, prietene pentru recunoasterea calitatii de combatant! Macar atat! Cei pentru care ne-am batut, ne vor multumi ceva mai tarziu, probabil. Ceea ce nu este probabil si este sigur, cel impotriva caruia am luptat nu ne va spune, vreodata, … „domnilor am avut onoarea sa va am adversari!” … pentru simplul motiv ca nu are si nu stie ce este aia …

  16. Ada Rus said

    Eu sunt în tabăra ciuruiţilor, a dizidenţilor, a toxicilor, cum o mai vrea să îi numească. Atâta mândrie publică mi-a mai rămas! Iar ei să se reconcilieze între ei, pentru că nici măcar nu e nevoie să se altoiască unii pe alţii, nu e necesar nici ca sângele să nu se schimbe, ca să rezulte rahatul pe care l-a emis preşedintele celorlalţi. Al meu sigur nu e!

  17. @Ada Rus
    Sa-i lasam sa se „avizeze”, sa se instaleze la guvernare si, apoi, ne putem face un plan care sa nu ramana doar in spatiul virtual.

  18. Zoe Petre said

    Cel putin deocamdata, garantez de identitatea corecta a blogului. SI eu experimentez zilnic tot felul de detalii ascunse ale blogului.
    Ma bucur ca ne regasim de aceeasi parte a baricadei, Zoe

  19. @Zoe Petre, va imbratisez, cu drag! Ma bucur si pentru ca vom avea de lucru … „Ne regasim de aceeasi parte a baricadei” … Nu-mi amintesc cand nu am fost de aceeasi parte a baricadei, – e adevarat! – dupa 1997!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
