George Şerban

Pentru un Parlament puternic şi respectat! Pentru o Românie democrată şi demnă!

New! – Leapsa cantata

Posted by George Serban pe 02/10/2009

Am trecut, pe sest, pe langa multe lepse. De data asta nu pot. Am doua motive care ma obliga. Primul, e leapsa muzicala. N-am auzit de leapsa muzicala si chestia asta mi se pare interesanta. Al doilea motiv, am luat leapsa de la amicul mordechai . Deja, e ceva romantic. Dincolo de faptul ca pur si simplu imi place el,  Mordechai imi aminteste si de altceva care imi place. Vara, cald, malul marii, terasa, valuri de coca-cola, diureza, hohote de ras, dispute inversunate, prietenie. Apropo, pentru cine nu il cunoaste si, mai grav, ma cunoaste, Mordechai e barbat. Ca sa fie clar! 

Toate astea ma obliga. Sa ma gandesc la ce le-ar placea altora sau la ce mi-ar placea mie? Egoism sau altruism? Pana la urma, altruimul este comportamentul aceluia care nu vrea sa se vada ca nu-l intereseaza altceva in afara propriei persoane. Asa ca, totul devine foarte simplu:

 

Trebuie sa scap de ele pentru ca … slabesc spiritul combativ. Asa ca le pasez mai departe la madalina la cody si la lilick 

Succes! 🙂

7 răspunsuri to “New! – Leapsa cantata”

  1. Mordechai said

    Cu Lara Fabian mă declar lovit în organul metafizic. Bună aducere aminte. Mulţămiri, boier dumneavoastră.

  2. @mordechai
    cu placere! sa te bucuri, domnule, in adancul fiintei! 🙂

  3. Lilick said

    Merci mult, George, si imi aduc si eu aminte de acea seara. Am primit si eu leapsa via Lucia si i-am dat-o si lui Cody. :))Am postat si adaug acum ca e si de la tine. 🙂

  4. @lilick,
    ii facem … fonoteca lui Cody 🙂

  5. codeus41 said

    ‘neaţa George. buun deci sa punctez niste idei. primo seara aia e de neuitat da io imi aduc aminte mai degraba de niste valuri de…vin si bere nu coca cola hehe. secundo mi-a facut Lilick fonoteca cand am fost la voi, 13 CD cu muzica. si referitor la Mordechai subscriu si eu, si mie imi place mult de el hihi, asta ca sa sporim misterul si mai mult. clar? 🙂

  6. madalina said

    Multumesc de gând şi leapşă, GS, dar deja apucasem să postez de Ziua Muzicii. Mă bucur că …la musica…bella musica….

  7. mihai 4 said

Sorry, the comment form is closed at this time.