George Şerban

Pentru un Parlament puternic şi respectat! Pentru o Românie democrată şi demnă!

Omul eroare! Poporul in eroare! Traian Basescu – imensa si jenanta eroare!

Posted by George Serban pe 04/05/2009

basescu-cu-clopEroarea noastra are chip Eroarea noastra are nume Eroarea noastra-i suie rau si hahaie zbanghiu!  Eroare fara minte, minte!  Eroarea-i fara de rusine! Eroarea-i fara caracter! Eroarea-i jena nationala! Oroare e eroarea noastra!

Oroarea ni l-a dat pe Boc!

OROAREA NOASTRA ARE CLOP!

47 răspunsuri to “Omul eroare! Poporul in eroare! Traian Basescu – imensa si jenanta eroare!”

  1. Lilick said

    Basescu e eroarea noastra. Eroarea de a vota un ticalos manipulati fiind si de elita intelectuala, ea insasi o eroare.

  2. Lilick said

    Ar merge si asa:

    Eroarea noastra are chip. Eroarea noastra are nume Eroarea noastra-i suie rau si hahaie zbanghiu! Oroare fara minte, minte! Oroarea-i fara de rusine! Oroarea-i fara caracter! Oroarea-i jena nationala!

    Oroarea ni l-a dat pe Boc!

    OROAREA NOASTRA ARE CLOP!
    :mrgreen:

  3. Domnule Şerban, ziceaţi că nu vă pricepeţi la poezie! Văd că sunteţi inspirat 🙂 Iar muza e eroarea 🙂
    Trebuie să discutăm despre acest poem în cenaclu!!!

  4. @Lilick
    Ziceai de mine ca-s genial (sau, ma rog, eu ziceam) pai tu esti de G.G. Byron in persoana! Voi modifica imediat doar sa nu fiu exclus de la cenaclu!

  5. @Lucia Verona
    talentul meu este discontinuu. marturisesc ca foamea ma inspira. sunt o fire artistica bonoma. bonomia aceea roamntica de mansarda din secolul XIX. mie mi-ar placea mai putin mansarda desi nu sunt departe 🙂

  6. Şi cum facem? Semnaţi amîndoi poemul? Deşi „Eroarea noastră are clop” îmi sună mai bine decît „Oroarea noastră are clop”. Dar e o părere personală…

  7. @Lucia Verona
    Si mie imi suna mai bine dar e si o smecherie aici 🙂 Cand m-or salta, sa fie cat mai multi …

  8. dramoleta said

    Eu i-as zice Schweinhund :mrgreen:

  9. codeus said

    imi e jena imi e scarba imi e nici eu nu pot sa descriu sentimentele care mi le provoaca avortonul asta fara nici o sira a spinarii..cum poti sa-ti asumi o treaba care afecteaza un popor intreg si apoi sa zici ce a zis el astazi.asta cand se spala pe ochi dimineatza se uita in oglinda sau o evita?P.S. eu cand promit ceva cuiva imi tin promisiunea indiferent de consecinte iar daca stiu ca nu pot face sau nu-s sigur pe treaba atunci nu promit nimic..ma astept la reactii dure din parte unora din politica care peste noapte au ajuns in aceeasi oala cu ei la raspundere.si in mod special de la tariceanu.se pare ca totusi a fost singurul in toaman care si-a pastrat capul pe umeri indifernt de consecintze.Oare cat de prost este poporul asta si cat mai poate fi prostit

  10. Înţeleeeeeg. Vă asumaţi poemul Eroarea în grup, ca şi Eroarea despre care scrieţi! OK, eu vă susţin. Vă programez şi la cenaclu, să răspundă şi comentatorii!
    Apropo de mansarde, e drept că cele de sec.19 nu sunt prea grozave, dar am înţeles că în Băneasa sunt unele foarte confortabile 🙂

  11. @dramoleta
    Si eu i-as zice dar mi-e frica 🙂

  12. @codeus
    ti-as cita din Albert Einstein ca sa (nu) te incurajez: … „doua lucruri sunt infinite, in opinia mea. Prostia si Universul. Despre Univers nu sunt sigur!”

  13. @Lucia Verona
    Sunt sigur ca va referiti la acea mansarda micuta si cocheta de 400 mp 🙂

  14. @George Şerban
    Evident că la acea mansardă de 400 mp mă gîndeam 🙂

  15. V-am pîrît! 🙂

  16. [D][S][N] said

    ” Nu e branza ca grataru’
    Nici cioban ca marinaru’ “
    Mai multe in „Patlagele rosii si branza telemea ” 🙂

  17. @[D][S][N]
    Apreciez contributia 🙂

  18. @Lucia Verona
    Au! Unde? Acolo, sus?

  19. [D][S][N] said

    in problema cu mansarda… , daca imi este permis…
    Anunţuri imobiliare prezidenţiale: Schimb apartament modest ( + mansarda ) situat in zona Baneasa, cu apartament de 2 camere in Berceni! Experienta in vanzari anterioare constituie un avantaj (enorm) ! 😉

  20. @[D][S][N]
    Analiza este corecta! Astazi s-a vazut clar ca problema lui este la … mansarda 🙂

  21. La mine pe blog 🙂 Nu ştiu dacă e destul de sus 🙂

  22. @Lucia Verona
    Am vazut! Sunt emotionat! Niciodata n-am fost expus in forma scrisa. E prima oara! Dar trebuie sa va marturisesc ceva. Eu n-am vrut sa iasa poem. Eu am vrut sa iasa injuratura … era spatiul prea ingust langa fotografie si d-aia a iesit poem!!! Ce simplu era … 🙂

  23. Nu, lăsaţi modestia, care spaţiu, care înjurătură, aici se simte suflul poetic care-şi trage seva din realitatea imediată, o poezie cu o mare încărcătură emoţională, care metamorfozează eroarea în metaforă…

    Mai vreţi? 🙂

  24. @Lucia Verona
    Nu, multumesc, mi-a ajuns! Dar am inteles. Data viitoare trebuie sa incerc sa fac un poem si poate iese o injuratura … 🙂

  25. Aţi văzut ce filmuletz am postat azi? Nu cel cu Dalida, am găsit ceva interesant cu Che Guevara.

  26. Lilick said

    Eheee…daca toata lumea ar injura in poeme… 😆

  27. @Lilick
    Ce discuţii ar fi în cenaclu 🙂 Dar nu e timpul pierdut!

  28. @Lucia Verona
    Interesant personaj. Grandoare si decadere. Ultima fotografie este facuta de agentul CIA in camera scolii unde a fost executat. Pacat ca oameni atat de fermecatori o iau razna. Cred ca, acolo, sus se intampla ceva …

  29. @Lilick
    Iti dai seama? Copii ar veni plangand in casa. Imagineazati-l pe micul Traian venind plangand, cum face si acum, si tipand … „Elenaaaaa, Elenaaaaaa, Stolo e un rau mi-a spus un poem …” 🙂

  30. Maria Barbu said

    Genial, plin de adevar si… oroare! Felicitarile mele!
    Cred ca ati reusit cel mai autentic portret al marinarului-zombie, care oripileaza, terorizeaza si terifiaza Romania!

  31. @Maria Barbu
    Multumesc! Adevarul este ca m-a surprins si pe mine. Nu credeam ca stiu sa injur asa bine!

  32. Lilick said

    S-a nascut si Imnul Internelor: „The land of Gigi” (Lelia Munteanu)

    „Când îţi zornăie cătuşa, fii deştept, deschide uşa. (Să n-ai vorbe de scădere, las-o descuiată, vere. Ia decizia-nţeleaptă că nu ştii ce te aşteaptă). Cine are ciocu mare ia doi ani cu suspendare. Cine are ciocu mic s-a scos: n-o să ia nimic. Maximum un pumn în gură; din greşeală, nu din ură. Căci poliţia nu bate: e ca-n Europa, frate. Nu te bate, ci te ţine. Să trăieşti, simte-te bine. Foaie verde foi de Mall, fraiere, te-ai dat de gol. Şi-am să-ţi fac proces-verbal. Ne vedem la tribunal.

    Refren (aici intră corul infractorilor): Mă duci cu mascaţi la zdup? Procurorii îmi dau nup…

    Cât poţi fi de neserios, infractor periculos! Faci probleme, bagi litigii? Ce-i aici, The Land of Gigi? Încarci secţia de speţe, băga-ţi-am în roate beţe, ca să ştii că ne-a durut, autor necunoscut… Nu-ndrăzni să dai ce nu e prevăzut în codul UE: la viol cu perversiuni suntem astăzi cei mai buni. Picăm veşnic pe flagrant, ‘te-n dosar de figurant! Ia-ţi fapta, că te-am prins iute şi te dezvăţăm a… (domnu chestor, dă-i pe „mute“).

    Refren (aici intră corul contribuabililor): Foaie verde bal mascat, nu da bani pe avocat, cumpără-ţi un poliţist şi te-ai scos. Nu mai insist…”

    Tara toata e cuprinsa de febra poetica? Ce se intampla? Hahahaha!

  33. @Lilick
    Misto! – sa citez un clasic in viata mic, dar bogat – eu nu pot sa injur asa mult, dintr-o rasuflare, ca Lelia Munteanu. Ea pe unde mai scrie?

  34. Lelia Munteanu parcă era la Gândul, nu? Foarte bună! Haha, „The Land of Gigi” 🙂

    Dar @Lilick, m-ai dezamăgit! Credeam că e un poem scris de tine!
    Mă gîndeam că facem un mini-cenaclu de poeme-invective 🙂

  35. Lilick said

    @George

    Cred ca a mai si tras aer in piept din cand in cand… :))
    La Gandul scrie, cum zice @Lucia, da.

    @Lucia

    Eu nu injur. :mrgreen:

  36. @Lilick
    Nuuu… sigur că nu înjuri… 🙂 Vreau să spun, nu în versuri!

  37. Lilick said

    @Lucia

    Poate nu ma crezi, dar nu am injurat niciodata. 🙂 Nici eu nu-mi explic fenomenul. Uneori as vrea sa injur dar… nu-mi vine. Imi ies insa niste lucruri frumos spuse, dar de un cinism ingrozitor de care ma sperii si eu. Poate ca ar fi bine sa incep totusi sa injur. 🙂

  38. Mihaela said

    Minunat…poem!
    Scurt, la obiect si atotcuprinzator!

  39. @Lilick
    Nu mă refer la înjurături propriu-zise, cu invocarea divinităţii, anatomiei, fiziologiei şi familiei, ci la texte de-astea rele, cum ai scris şi azi despre Băsescu. Sau ca poemul lui George Şerban, care nu are nicio înjurătură propriu-zisă în text, ci chiar este o înjurătură!
    @George Şerban
    Trebuie să ne daţi de băut, mie şi lui Lilick, pentru primele cronici literare 🙂

  40. @Lucia Verona
    De acord, dar intai sa-mi dau seama daca sunt cronici favorabile 🙂

  41. Toate cronicile sunt pozitive spre laudative, aşa că nu scăpaţi 🙂

  42. @Lucia Verona
    Am fost atat de … perfect si modest incat, de cand ma stiu, asta fac 🙂 Noroc ca nu ma stiu de mult … acolo, cativa anisori! 🙂

  43. Perfect 🙂

  44. […] Jump to Comments Am găsit la George Şerban articolul ăsta . Şi am rămas cu falca proptită în căuşul palmei. Meditând la vremelnicia erecţiei […]

  45. Am trecut pe aici, am citit constiinciaosa textul si comentariile si am zis sa nu plec fara sa salut gazda si invitatii.
    Sa ne revedem cu bine!

  46. LZ said

    Basescu nu e o eroare. Daca ar mai fi, ar fi ceva. El e nimic. Un nimic inexpresiv, inexistent, inodor.

  47. @LZ
    Corect, Basescu a fost o imensa eroare! Acum este un … NIMIC!

Sorry, the comment form is closed at this time.